Pazar, Nisan 29, 2007

NICK WARREN: GU 030

Nick Warren, Şık şehrin şık DJ’i...

Nick Warren gerçekten bir kulübü nasıl oynatacağını ve dinleyicileri nasıl yükselteceğini iyi biliyor. Ne de olsa deneyim vizyon kadar önemlidir. Bir çok Dj de olduğu gibi 80'lerde House müziğe kendisini kaptıran Nick, punk, reggae ve pop ile büyümüştür.


Nick decklere geçtiğinde anlayabiliyorsun. O’ndan yayılan kusursuz müzik tam bir kulüp mixidir. Kolonlardan çıkan perküsyon ve müzik bizleri melodilere boğar. Dinleyiciler Nick’in eşsiz doruklarını ve müziğinde ki uçurumlarını hissedebilmektedir. House müziğin derinlikleri ile başlayan ve sonra da giderek sertleşen kulüp müziğinin içide kendini kaybedersin. Ve o noktada ışıklar azalır, duman odayı kaplar ve insanlar içgüdüleriyle dans etmeye başlayınca melodi üst düzeye çıkar. Bu sayede insanların hayatta ki kaygıları silinir ve kulüp deneyimleri tamamlanır.


20 Subat 2007’de Nick Warren’ın 7’nci Global Underground mix CD’si ‘Paris’ çıkmaktadır. ‘Paris’ ile beraber Global Underground GU030 bir dönüm noktası yaşamaktadır. Geçenlerde Nick Warren’la Global Underground 030, gelecekte çıkacak olan Jodi Wisternoff ile olan projesi (Way Out West) ve bir kaç başka şey hakkında konuştuk.



Beat Factor: 30’uncu Global Underground CD’sini mixlediğin çabuk haber oldu. Bu sizin GU icin 7’nci mix CD’niz oldu. Bu CD’yi yapmak sizin için ne kadar önemliydi?

Nick Warren: Benim GU ile ilişkim her zaman iyi olmuştur, bu benim için bir şerefdir.

Beat Factor: Niçin bu CD'yi Paris de yaptın?

Nick Warren: Ben düzenli olarak Paris'de bir kaç yıldır çalıyorum. Çok güzel bir şehir ve inanılmaz bir kulüp ortamı var. Bu nedenden dolayı insanlarla bunu paylaşmak istedim.

Beat Factor: Paris’deki MIX Club’daki Resident olan Dj’lerden biriyle konuştuk, yeni nesil clubberların olduğunu, ve bu jenerasyon yüzünden müziğin değiştiğini bize söyledi. Siz Paris için şu an ne düşünüyorsunuz?

Nick Warren: Burası çok çok şık, clubberlar “gerçekten” giyinip kulübe gidiyorlar ve kendilerini kaptırıyorlar. Bir sürü insan çığlık atıp, bağırıyor.

Beat Factor: Sizce Paris, clubberların yeni mekanı olabilirmi?

Nick Warren: Kesinlikle evet. Paris’de bir haftasonu gece kulübüne gitmek süper olur.

Beat Factor: Geçmişe dönecek olursak; efsane Massive Attack’le Dj’liğine başladın. Bugün sana neleri hatırlatıyor?

Nick Warren: Fevkalade hatıralarım var. Herşeyden önemlisi benim ismimi Dj haritasına koymuş ve yeteneklerimi keşfetmeme yardım etmişdir.

Beat Factor: O zamanlar nasıldı?

Nick Warren: Çok çesitli müziklerden derlenmiş, dans müziğinin her türünde bir set çalıyorduk. Bitmesi yazık oldu.

Beat Factor: Ondan sonra Jodi Wisternoff’la beraber Way Out West geldi. Sizin için ‘94 senesinde kendinizi dans pistinde kabul ettirmek zor oldumu?

Nick Warren: Bizim için kendimizi kabul ettirmek çok önemli değildi, biz sadece müzik yapmak istiyorduk ve bir star olmak gibi bir kaygımız yoktu.

Beat Factor: Suan Way Out West ne yapıyor? Hala Jodi ile beraber çalışıyormusun?

Nick Warren: Elbette, WOW için yeni çalışmalara başladık, ilk single ını gelecek aylarda bekleyebilirsiniz.

Beat Factor: Fark ettim ki Jodi genelde Way Out West ismini kullanıyor, ve bu akıllıca bir pazarlama yöntemi. Böyle yapması seni rahatsız ediyormu?

Nick Warren: Kesinlikle hayır. Bence kendimi iyi idare ediyorum.

Beat Factor: Jimmy Van M ile beraber Ocak ayında Hope dan yeni bir EP cıkaracaksınız, ŒOne and Only[1] diye. Jimmy le nasıl buluştunuz?

Nick Warren: Jimmy ve ben yıllardır çok iyi arkadaşız, ve herzaman beraber bir şey yapmak istemişizdir. Sonunda herşeyi planlayıp yaptık, kendisi muhteşem bir dj ve harika bir insan…

Beat Factor: Ufukda yeni parçalar varmı?

Nick Warren: 2007 de yeni Way Out West materyalleri ve Hope Recordings’den yığınla parçalar çıkacak. Bunlar 16 Bit Lolitas, Shiloh, Oliver Moldan, Pole Folder ve Tannen den. 2007 gerçekten şaşırtıcı olacak; gerçekten inanılmaz bir sene bekliyorum.

Beat Factor: Senin bakış açından sence ‘superstar DJ’ nin değeri nedir? Sana bir çok kez böyle hitap edildiğini fark ettim.

Nick Warren: Ben hiç öyle hissetmedim. Sadece benim kafa yapımdaki insanlara en iyi müziği çalmak istedim.

Beat Factor: Uyuduğunda rüya görüyormusun? (tabiikide görüyorsun, herkez görür) En son gördüğün rüya neydi?

Nick Warren: Rüyamda uyandığımı gördüm ve herşey bir hayaldi.

Beat Factor: Sana sorucağımız en son sorunun ne olmasını isterdin, ve cevabı nedir?

Nick Warren: Eğlendin mi? Kahrolası evet; teşekkürler.



GU 030 Paris - Nick Warren

Tracklist:
CD 1:

01 - SPACE GYPSIES – “AFTER
02 - TRIPSWITCH - STRANGE PARALLELS
03 - AUDIOGLIDER ZUSAMMENALLIEN
04 - NOVE SEADTIVES
05 - AUDIOGLIDER - WHISKERS
06 - JOEY FEHRENBACH- BEING AROUND YOU
07 - JUSTIN ROBERTSON - REVTONE (ULRICH REMIX)
08 - TRIPSWITCH - ROLL YOUR OWN
09 - CATES AND DPL - LIVING IN A
10 - AURTURUS- LONELY PLANET
11 - JOEY FEHRENBACH- BEHOLD


CD 2:

01 - AUGUST - I MISS
02 - BLUE FOUNTAIN - SWEEP
03 - ZUR-FACE - COSMOPOLITAN DRINK
04 - ESSENVEE - HEAD DOWN (JAY P)
05 - POLE FOLDER - B SIDE
06 - 16BL - NEPTUNE
07 - 16BL - NONE VERBAL
08 - HABERSHAM AND KAZELL - PARADISE ROCKERS
09 - MOLDAN & ISMAE - FIVEFIVEZERO
10 - MILKA KUISMA - ONE MORNING BY THE RIVERSIDE
11 - OHMNA - I'M LOST
12 - EELKE KLEIJN - 8 BIT ERA DUB
13 - TANNEN - BLACKOUT

Çıkış Tarihi: 20 Şubat 2007

Download : CD 1 CD 2
Pass: paris

Hiç yorum yok: